27 January 2013

Sundayyy

Assalammualaikum
Rasa macam lama saya tak bercerita dalam blog ni. Tak nak blog 'sunyi' so saya pun join GA. Update jugak la blog ni dari terbiar. Okayy, saya tengah belajar teknik nak guna photoshop. Bila tengok tutorial nampak saja senang. Bila nak buatnya, fuhhhhhh. Sabar sajalah. Saya guna dua jam untuk belajar buat satu design ni. Tak hasilnya macam apa daaa, nak kata menjadi tu tak nampak pun la. Tapi tak kan nak putus asa sajakan. So, saya buat lagi. Lastly menjadi jugak cuma comot sikit. Hihi.

Terasa nak guna blogskin tapi saya tak minat dengan blogskin. Hehe. Terus terang. Tapi design blogskin banyak yang cantik. Pandai tukang buat blogskin tu edit. Edit code blogskin susah lagi ke atau design picture dekat photoshop susah lagi? Hihi. Tapi rasanya semua senang bila tahu teknik dia kan.

Saya dah habis tengok drama To The Beautiful. Tengok Minho dengan Sulli berlakon. Nanti saya nak review drama tu pulak. Haritu saya review Jewel In The Palace. Teringat pulak sekolah rendah dulu. Lol.

Suka tengok Yoo Seung Ho berlakon dalam drama I Miss You. Kahhcakk. Lol.

Nak tengok baju kurung cantik-cantik? Klik sini
Jemput join segmen ini.