22 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Assalammualaikum
Aku rasa macam minggu lepas saja update blog pasal tibanya bulan Ramadhan . Syawal dah datang . Maka berakhirlah bulan Ramadhan tahun 2012 ni. Cepatka masa berlalu . Ramadhan insya Allah kalau masih diberi peluang bernyawa di muka bumi ni kita berjumpa lagi tahun depan .

Ehem ehem , entri kali ni pasal raya pulak . Bila syawal tiba kemaafan dipinta . Aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada  readers , silent readers , followers dekat blog , twitter dan rakan-rakan dalam facebook . Maaf jugak dekat sesiapa yang tanya dekat aku pasal tutorial tapi tak dijawab . Aku sekarang ni dah jarang active so faham-faham la eh :) Habis SPM nanti aku insya Allah aku active semula . Lepas tu kalau ada aku terkasar bahasa bila chatting ke atau tulis apa yang ada dalam blog aku ni . Okayy , bye :)

5 ✿:

- said...

selamat hari raya fiza :)

Cik Fie said...

selamat hari raya fiza :)

Laa .. Bukan Susah Pun Nak Solat . JOm Komen :)

http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/08/laabukan-susah-pun-nak-solat.html

Unknown said...

Selamat Hari Raya :)

m said...

Selamat Hari Raya, jemput datang rumah saya. Eh? blog saya hihi :D

Atifah Zulkifle said...

Selamat Hari Raya juga :)