21 July 2012

Salam Ramadhan


Assalammualaikum
Hi readers and my beloved followers . Salam Ramadhan to all Muslim . Alhamdulilah , tahun ni aku masih bernafas dan dapat merasai bulan Ramadhan tahun ni . Kemarin dekat sekolah sebelum balik ada sedikit ceramah dari orang luar . Tentang bulan Ramadhan . Pastu balik sekolah tu bersalaman dengan cikgu dulu . Lastly dengan kawan-kawan . Semalam aku pergi terawih . Aku berazam nak pergi terawih tiap-tiap hari kecuali aku ABC/PMS . But , can i do it ? Insya Allah . Aku teringin sangat nak pergi terawih tiap-tiap hari tapi ada la punca-punca yang kadang-kadang aku tak pegi tu . Puncanya malas , tak larat dan mengantuk . So , aku kena buang tabiat tu dulu . Harap-harap boleh :D . 


Lepas raya aidilfitri start trial SPM . So , tak perlulah aku berseronok sangat . Hehe . Nanti beraya rumah orang usung buku *bohong ni ! Haha . Ada masa lagi sebulan . Sebulan ke ? Tolak cuti itu ini . Tak sampai sebulan agaknya . Trial ni pun bukan boleh main-main sangat . Wuuuuu , so scared . Kalau boleh aku nak belajar tanpa henti -.- *bohong lagi ! Hehe . Tuition still macam biasa . Cuma bila maghrib berhenti 10 minit untuk bukak puasa dengan makanan ringan macam roti . 


Mesti dah ramai tempah baju raya kan . Ibu aku dah beli kain . Tapi tak pergi tempah lagi . Harap-harap sempatlah . Hihi . Sebab bila dah masuk bulan puasa tempahan mesti full sebab tu orang tak nak terima dah . Takut tak sempat . Okay , sampai sini saja la . Sebelum tu aku nak mintak maaf kalau ada buat salah . Maklumlah manusiakan melakukan kesalahan  :)

6 comments:

Cik Aish said...

salam ramadhan :)

IraFikri said...

Salam ramadhan , akak :)

caera puttih said...

selamat berpuasa

NurAisyah said...

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

Aliyah Perry said...

Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak akak! :)

SiBudakKurus said...

salam ramadhan dari SBK