05 July 2011

day #14 - perkara menarik yang anda lakukan hari ini


Assalammualaikum .

perkara menarik yang saya lakukan , main macam explorace dekat tepi pantai . sebab time tu saya masih berada dekat tempat kem . post nih scheduled . memang memenatkan sebab kena lari atas pasir pantai . tanah dia memberatkan kaki untuk berlari . tanah jenis apa saya tak pasti .

memang menarik . sebab maen dekat dengan persisiran pantai . first time nih ~ jawab soalan yang diberi sambil tengok laut . dengan deruan ombak laut . memang best . ditambahkan dengan tiupan angin yang kuat .

dann paling membuat saya tak keruan di hadapan kumpulan saya bila saya tersadung kaki dekat tali yang orang tambat bot dekat pokok tu . #gedebukkkk jatuh ! dengan muka warna bak kemerah-merahan saya menahan malu . #kahakahkah ! naseb baik kawan saya tolong bangunkan saya yang terpinga-pinga lepas jatuh tu .

saya bangun dengan slumber rock sambil mendengar kawan saya cakap "weh , fizah jatuh ! " , "kena hati-hati , tali banyak nih" , "tak pa - tak pa , meh bangun"  tu saja yang saya engat . sambil tu sorang lagi kawan buang pasir dekat seluar saya . dalam hati saya *bodoh kau punya tali!*

okeh , tu saja yang saya rasa menarik .