06 July 2011

day #15 - kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?


Assalammualaikum .

kalau dapat RM1juta, apa yang saya buat dengan duit itu?
ya Allah , banyak tu . kadang-kadang saya pon berangan nak duit sebanyak tu . nak beli macam-macam . haihh ! hanya fikir kemewahan . kalau dapat berjuta-juta pon rasa tak cukop kan ?

okehh . nih saya nak bagi tahu apa yang saya buat kalau dapat rm 1 juta tu .
  • bawak parent saya pergi Mekkah #setiap orang mesti nak pegy Mekkah kan
  • saya nak melancong seluruh dunia #nak tengok keindahan yang Allah ciptakan
  • nak buat rumah dekat air terjun #parent saya suka
  • bawak keluarga pegy jalan-jalan dekat luar negara
  • sedekah untuk anak-anak yatim
  • belanja kawan-kawan
  • beli baju
  • lebih tu saya simpan untuk cucu cicit saya ! #hehe