20 April 2012

Bedah tikus

Assalammualaikum . Heyy girls and boys over there . 
Lastly , dapat jugak la update blog . *happy* . Balik sekolah pun dah lewat . Sebab ada tuition sana sini . Bila dah malam penat . Tak sempat la nak update . Heee . Its okayy . Nehh , saya nak tunjuk photo sudah la . Tak larat nak typing pajang-panjang . Actually , aktiviti ni hari selasa lepas . Saya dengan kawan-kawan pergi tengok kelas Sains bedah tikus dannn saya bukan ambik biology pon . Saje join dyorang tu . Ahaha . Opsss ! Kalau yang rasa tak boleh tahan dengan bedah-bedah ni , tak payah tengok pun tak apelah ;)

si mangsa . hee


eeeee . haha

Amylia a.k.a 'Doctor'

Anis & Me


t'keluar habis usus-usus , punya dok gelebek ada apa dalam tu . ahaha

note :
Nak jadi doktor mesti berani tengok darah :)

23 comments:

SparkleFarkle said...

YIKES!

elmamilan imbran said...

good job girl's!!!!!!!!!!!!!!!
^_^

Hafizah Zainal Abidin said...

geli kot but nice one ! :D

lumi shara jagat said...

haha ! akak dulu kene bedah katak.. lagi la teruk.. sebab mosit2 gitu haha

dhia adawiyah said...

eh ? lepas bedah tikus tu , buat ape ? .. memang mati terus ke tikus tu ?

Nurhafizah Mohd Noor said...

@Hafizah Zainal Abidin cari pengalaman :D

Nurhafizah Mohd Noor said...

@lumi shara jagat katak b'lendir . heeee

Nurhafizah Mohd Noor said...

@dhia adawiyah goreng . Ahaha .
Tk laa , buang la . Nk tengok dlm tu ade ape je :)

Hanis-Afiqah said...

ouh ok.. mula rase yeks tgok pic tu. tpi lama2 rse nk try bedah tikus.. uuu (n.n)

AmirahSyafiqah ♥ said...

ee.. tak geli ke bedah tikus...
o.O <-- muka saya macam ni bila tengok gambar tikus tu --'

Twilleries said...

klas saya bdah hamster. tapi x la truk camni. Mcm mana ble ada bnyak darah. Hmpa potong salur darah dia ka? Kesiannya...

Syamilah Solehan said...

best!

Shima Yahya said...

okay saye amik biology -,-

Nurhafizah Mohd Noor said...

@Hanis-Afiqah try la :D
bukan senang nk dpt bedah ni . heehe

Nurhafizah Mohd Noor said...

@AmirahSyafiqah ♥ xgeli mne pun . Heee

Nurhafizah Mohd Noor said...

@Twilleries t'potong sluran dia tu . biasala , first time .

Rubikz Key said...

waa, untung la dpt bedah tikus, hahaha.

Yun Fa Yusra said...

wow !! caya lha...terbaek ~(misty best kn)

Hana Alisa said...

Errkk.. takut pulak nak tengok. HEHE

Camy Alya said...

euwwwwwww

liyanazahirah said...

bestnyer..skola saye x buat pon cam nie :(

Hunny said...

oo kejam tak? huhu, cian "cik titus" tuh, tp demi knowledge nk wat cmne. yg penting manfaatkan ilmu x sia2 pengorbanan "cik titus".. heheh

Ira Mutiara said...

wahh! sungguh teruja sebab 1st time tengok organ tikus.. hihi