10 December 2011

ada peningkatan !

Assalammualaikum

kali ni doodle saya dah ada badan . haritu buat ada kepala saja . haha . saya buat kemarin , dalam sejam lebih saya buat sambil tengok tutorial . doodle saya masih comot . kalau tak lawo diam saja . hehe . lagipun kalau bab melukis ni saya memang tak mahirlah . kelas seni pun last belajar masa sekolah rendah . haha .

semalam tidur lewat sebab tengok cerita korea dekat lappy sampai nak tertidur . so hari ni bangun subuh terhuyung hayang dengan kaki sakit tak lega lagi doee . dugaan . nak pi makan ne pastu tengok movie aku bukan tomboy . entah best entah tak .

8 comments:

Nurul Izzah said...

Cantik doodle kak Pijah. Hee, comel-comel.

NuraLyah said...

Lawa la akak..
Lyah ada buat jugak tp lansung tak nampak rupa.. huhu..

amirahyusoff said...

cantik pe~
kalau saya yg buat memang tak jadi rupa orang XD

Nurhafizah Mohd Noor said...

@Nurul Izzah tq2 :)

@NuraLyah & @amirahyusoff kna slalu practice slalu .

asksnow idayu shaari said...

alolo..comelnye~ :D

Cik Rose Cute said...

ada kemajuan....comel...

Cik_Shiqah said...

comel la cik fiza.
suka warna ungu.
^_^

CAHAYA BISIKAN said...

ok daa tu..teruskan usaha!!