21 November 2011

cardigan


Assalammualaikum

saya dah tukar url freebies saya tu . kacau betul laa . dah la acc photobucket tu saya baru saja register , dah tak boleh guna apala . dah dua kali buat hal taw . so , saya upload melalui blog sajalah . sure tak hilangkan kecuali delete habis acc google tu . tapi ada freebies yang tak boleh upload balik sebab saya dah delete ==' . so , tukar barulah nanti . yang background ada satu part tak siap lagi . yang lain semua dah okay .


sekarang ni ramai yang suka pakai cardigan . dulu saya tengok cerita korean banyak yang pakai cardigan . sekarang ramai dah yang ada kan . cardigan ni banyak yang nipis tak setebal sweater . sesuai dipakai dengan macam-macam baju . cardigan ni ada yang pendek dan ada yang panjang . kadang-kadang ada jugak yang ada butang , dan ada yang tak ada butang .


bila pakai baju lengan pendek ke , boleh la pakai cardigan ni . supaya tutup lengan tu . sekurang-kurangnya dapat lindungi kulit dari sinaran matahari . majority perempuan yang pakai . kalau lelaki tu ada jugak tapi jaranglah nampak . lagipun banyak cardigan yang stlye dia untuk perempuan . tak kan la laki nak pi beli pulak kan .







 
 
kalau beli warna hitam atau kelabu senang la nak padankan dengan baju apa pun . cardigan warna hijau , baju warna merah , sesuai ke ? hee . korang boleh click sini untuk mengetahui pilihan cardigan untuk tubuh badan korang supaya sesuai bila dipakai .

saya dah ada satu , warna hitam . nak cari susah jugak sebab saya nak yang ada butang . yang saya jumpak kebanyakkan tak ada butangla . lepas tu saya nak yang labuh . then simple . lastly jumpak lah jugak . heee
 
 

6 ✿:

Maicher said...

aah. senang kan ada cardigan.
boleh grab je kalau nak keluar cos malas tuka baju lengan panjang.

hee~

Nurhafizah said...

@Maicher mmg sng klau ada cardigan ni . bleh bwk2 mna2 sja . hee

mySara said...

cardigan satu brg wjb ad kalo p mna2..hee~ lg2 musm tgkujuh.. ;)

mySara said...

cardigan satu brg wjb ad kalo p mna2..hee~ lg2 musm tgkujuh.. ;)

Nurhafizah said...

@mySara wjib eh . hehe

Sarah Qistina said...

cardigan memang best :)
BTW thanks Sis Fizah dah upload balik segala HARTA benda!