10 September 2011

Tempahan Blog


Assalammualaikum

 "nak tempah blog boleh?" lebih kurang macam tu la ayat dia . ramai tanya saya ayat macam tu . satu lagi tanya kenapa saya tak buat tempahan blog . pernah jugak terlintas dalam otak saya ni nak buat tempahan blog sebab dah ramai tanya . \ boleh untung weh ! / haha . sebenarnya saya buat blog ni bukan untuk nak cari duit semata-mata . lagipon ingat senang ke nak edit blog orang ni .

susah taw bagi saya nak edit blog orang . sebab saya tak tawu cita rasa awak tu . kalau saya rasa ini bagus , awak pulak rasa tak suka . tambah-tambah yang tak berapa kenal tu . nak edit blog pon kena ada mood taw . hehe . sebab kalau tak ada mood rasa mcam tak semangat saja nak edit . nak edit blog kena buat slow-slow baru idea datang .

korang ikot tutorial pon menjadi la . tak payah bayar . jimat duet . haha . cuma perlu tawu tutorial saja . dan kena tawu pasal photoshop atau photoscape . sekarang ni kan banyak blog dah ada tutorial . senang saje nak jumpak . nak buat header ke , tengok video pon boleh . lagi senang buat .

nak jugak buat tempahan , korang kena cari orang yang betul-betul kreatif  baru korang akan puas hati dengan hasil yang dia buat . korang tengok blog dia pon dah tawu . lawa ke tidak .

kalau nak saya edit tu , saya hanya tolong saja . tak perlu bayar-bayar . tapi ikot keadaan jugak la . kalau saya rasa malas , saya tak akan buat .dan jangan paksa saya atau  buat ayat pasrah . heee .

BLOG DAH CANTIK TAPI LIAT NAK BAYAR!
kalau rajen baca entri ni pulak yer . tapi bukan saya punya la ..

5 ✿:

Mekar said...

Hai hai. Kalo rajin , editkan blog Tessa? Takda paksaan tau (:

#Nanti akan bagitau detail.

Nurhafizah said...

@Noratisa Nasir ok

frrhyhy ♡ said...

klo bule phara pown nk mntak tlong editkn blog phara . klo sudi laa . hheee

OKASHAU said...

sis..bole bg link blog x spa2 yg mmg terima tempahan nk edit blog.??xp kna org yg mmg kreatif tw..please

Sofiah Najihah said...
This comment has been removed by the author.