05 September 2011

jadual waktu sekolah berubah


Assalammualaikum

lepas ni tak dak dah balik pukul 2.05 petang . sebab jadual berubah . kena balik pukul 2.30 . seronok ? tak payah tanya lah sokalan tu . sah-sah memang tak suka ! tapi saya bukan kisah sangat . sebab dulu kelas aliran bahasa arab balik lewat . pukul 4 petang pon penah balik . jadi , tak la heran sangat .

makin lama , makin lewat balik . dulu balik pukul 2 petang . lepas tu tukar jadi 2.05 petang . nih tukar lagi , 2.30 petang terus . waktu kali ni berubah selepas raya . jadual waktu matapelajaran berubah macam mana tak tawu la sebab baru start hari ni .

datang sekolah pon sama ah . ni yang saya tak suka . hehhhhhh ! . makin lama makin awal kena datang . kalau tak salah saya , masa tingkatan 1 datang pukul 7.35 pagi \ im not sure / . lepas tu tukar jadi 7.30 pagi . kali ni tukar jadi 7.20 pagi loceng dah bunyi . uwaaaa !

6 comments:

Nadiya Kyrie said...

haha nanti tak payah dah nak balik rumah . cikgu buat jadual belajar 24 jam joo .. haha . sekolah saya pun sama je la. macam apa lagikk

D'ya Marshmello said...

huhu, biasa la tu.sudah adat menjdi pelajar, kena la berdisiplin sket.D'ya pon kena hadapi situasi yang sama.huhu

http://miss-dya.blogspot.com

ashikinharon said...

Kira saya untung lagi laa nie, balik pukul 1.10 hehe :P

Nurhafizah Mohd Noor said...

@Nadiya Kyrie 24 jam bleh cri penyakit tu . haha

Nurhafizah Mohd Noor said...

@D'ya Marshmello aahkan , adat plajr . hihi

Nurhafizah Mohd Noor said...

@ashikinharon tu terlbih bertuah ah . hehe