23 September 2011

buku log PPI


Assalammualaikum

minggu ni sesak bukan yang jalan raya tu . tapi timetable saya . semuanya serabut dengan buku log PPI . nak kena hantar minggu ni .  penat yang double weh . nasib baik la ada kawan-kawan yang sudi tolong . kalau tak hampeh saya nak buat . kena cari bahan itu la ini la . memang haruuuuu !

bahan nak buat pon tak cukup . dah la saya ni kalau bab-bab nak kreatifkan buku log tak berapa pandai . rasanya hampir separuh yang dalam kelas saya tu tolong saya . mana taknya , pen berwarna pinjam , kaler la , lukis-lukis la , photostate la , kertas warna dan macam-macam lagi la . kalau nak beli nanti saya guna sikit saja . \ kedekut eh ? / haha ! tak jugak .

itu la , dari tingkatan satu tak nak buat ! . tahun ni baru kalut-kalut nak buat . dah la dngan kerja kursus akaun banyak tinggal . lepas habis buat buku log ni , nak kena pulun buat akaun pulak . T_T ! .

okayy . saya nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada kawan-kawan saya  yang banyak membantu saya . kepada ustazah , sorry ye . sebab hantar buku last minute . kesian ustazah nak kena semak banyak . pape pon terima kasih sebab sudi tolong :)


5 comments:

Cik Suheela said...

ohhh best lah hias buku ppi time i skolah dulu heehee ;p

scha natasha said...

sama2 :) hekhek

Nurhafizah Mohd Noor said...

@Cik Suheela mmg best . tp xbrapa reti sgt . hihi

budak ketot said...

ada lebih kurang 3 minggu je lagi nak kene hantar projek akaun.. :'(

Nurhafizah Mohd Noor said...

@budak ketot ye ke ? tp sy next week dh kna hntr .