04 August 2011

Penunggu Istana


Assalammualaikum .
semalam saya dengan kawan saya tak jadi pergi tuition . kami sembang-sembang dekat depan rumah saya . lepas tu , kami tengok movie Penunggu Istana . lama dah kan keluar film tu . saya dah ada movie tu . tapi tak tengok pon . \ simpan buat perkasam ! hee /

mula-mula tengok rasa boring jugak . sebab tak nampak hantu lagi . \ hihi / . bila dah lama sikit tu , mula ah ada sikit demi sikit hantu . saya dengan kawan saya tu memang takut sikit \ haha / . kami tengok dua orang kami saja . memang seram betol la movie tu . lagipon tu cerita benar kan ?

malam tu saya tidur bukak lampu terus . \ haha / . sebab teringat-ingat pulak . saya nih kalau tengok film hantu , malam bila nak tidur bukak lampu terang-bederang . \ haha / . kalau saya nak tengok sorang-sorang , kompom tak jadi .

4 comments:

Zaidatul Shima said...

dah tengok dah . and i like it very much :D

chipalicious said...

kawan saya soh tgk.dye ckp tkutt.t nk tgklah :)

Nurhafizah Mohd Noor said...

tgk la .. best . hihi

ღ Nurul Asyikin ღ said...

Tapi mcm kata citer tuh tipu. Amar yg hilang tuh berlakon kat Astro Citra citer Dahlan Steady.