09 July 2011

day #18 - benda paling mahal yang anda pernah beli dengan duit sendiri


Assalammualaikum
benda paling mahal yang saya pernah beli dengan duit sendiri jam tangan .
sebab tu saya sayang gila dengan jam tangan tu . saya beli guna duit saya sendiri okeh . masa tu tingkatan 1 (14/12/2008) , guna sampai harinih #tahan . harga jam tu RM 155 jea . #hehe .

kalau barang lain tu mak saya la yang belikan . kadang-kadang kalau pergy sekolah terlupa jam tangan rasa macam nak balik rumah saja . lagipon saya nih susah kalau tak guna jam . nak kena tanya orang . #menyampah !
ada jam boleh jugak agak masa tu .

kalau hilang tu , susah hati sepanjang masa sebab cuai . letak tempat lain . cari tempat lain . tu yang selalu berlaku dalam diri saya . #hehe ! tapi hilang kejap sajala . pernah sekali letak dalam poket seluar , terlupa . basuh seluar tu . naseb baik tak rosak . cuma battry tak jalan sebab karat . rasanya baru sekali tukar battry jam tu .



1 ✿:

aqmalazmi said...

fuyoo..jam mahal tuu