02 February 2011

Tutorial : Print Screen


contoh Print Screen neh , cuba tengok gambar yang bawah neh . .


Print Screen neh , aku guna photoscape . sesape yang ada photoscape boleh larh buad . yang tak dak tu . . boleh download oke ~ senang jea ^^


open your phtoscape , okeh .



kemudian , tengok anak panah tu , sila tekan tu yea .


lepas tekan yang atas tu , korang akan dapat macam bawah neh . tekan yang anak panah tu pulak yea .


dah dapat yang macam atas neh , boleh la korang guna mouse korang tu untuk dapat gmbar yang korang nak *brapa byk korang la* !

tu saje . =)

2 comments:

Miss Cupcake said...

hye dear..sya copy beberapa tuto yer..boleh tak?gtaw cpt syg,sng sya delete post saya:)

Iklil Syahmi said...

Terima kasih untuk tutorial nie.. =)

Sangat berguna untuk newbie macam Iklil Syahmi (IS) nie..

http://iklil-syahmi.blogspot.com