15 February 2011

LoveForever Contest

Assalammualaikum :) . yeayyh ! aku d tag . sukasuka . hehe . nama contest neh LoveForever Contest . tapi aku ta da bf okeh . yang join neh mesti semua ada bf kan kan ? haha . tapi aku ta . aku pilih adek aku . ;D . adek kandung okeh . conditions dy tulis ta kesah letak sape pon kn . . haha . so ta salah la aku letak adek aku =p .

..............................................................



untuk join , sila click >LoveForever Contest<

term & conditions ~

1. ade bloggie lahh
2. Follow blogg Honey ( if tak nak pon xpe but camne korang nak tahu segala recent update )
3 . buat entry bertajuk diatas dan ceritakan

¬ mengapa si dia menjadi pilihan anda untuk contest niyh
¬ bahagian pada muka si dia yang buat anda tertarik pada si dia
¬ kenangan paling indah anda bersama beliau
¬ kenangan yang menyukarkan bersama si dea.

4. sertakan gambar korang & si dye pilihan korang . Ta kesah si dea uh bf , gf , adeq ,abg ,akak kandung or angkat , pendek kata sapa2 pon boley .
5 . kat entry uh mesti ade gambar COUPLE kat atas uh !
6. Tag sekurang-kurangnya tiga orang rakan anda(pastikan mereka tahu mereka di tag)
7. suda ciap ? link kan kat blogg Honey


nama adek saya muhammad alif , umur dah 7tahun . tapi badan macam bdak 5 tahun ! haha . untuk tahu pasal dy lebih lanjut sila tekan >alif<
¬ mengapa si dia menjadi pilihan anda untuk contest niyh
: sebab saya sayang dia sangat2 .
¬ bahagian pada muka si dia yang buat anda tertarik pada si dia
: mulut dy , bile dy potpet , macam bdak pompuan . hehe
¬ kenangan paling indah anda bersama beliau
: saya makeup dy jd pompuan . hahhaha ! *jahat*
¬ kenangan yang menyukarkan bersama si dea.
: rosakkn alat tulis saya ~


tag :
eyrazhar.blogspot.com
haniahanisa.blogspot.com
awaksaiapunya.blogspot.com

1 ✿:

babyHoney said...

tengs joining .
sebagai balasan joining .
eila follow blogg anda !
goodluck