01 September 2011

Hantu Bonceng


Assalammualaikum
kemarin raya kedua saya duduk saja rumah . harini raya ketiga saya keluar dengan family saya kecuali ayah saya . kami pergi sunway , beli barang sikit . lepas tu nak tengok wayang . Hantu Bonceng . disebabkan lama sangat  tunggu masa movie ni , ibu saya balik rumah dulu ambek kaca mata . hehe . sebelum tu makan KFC dulu bagi kenyang .

kami sampai tempat pawagam tu tepat-tepat waktu dia . masuk-masuk saya duduk tepi sorang laki ni . rasanya umur sebaya saya . bawak cap ke kopiah pe benda entah la . semata-mata hanya nak tutop muka bila ade hantu . \ haha ! / . cakap banyak pulak tu . cerita hantu bonceng tu lawak + seram . banyak lawak la tambah-tambah pelakon cerita tu zizan . best jugak la , sebab saya tak rasa bosan . elok habes saja , member saya call ajak keluar tengok wayang . sorry to say la .  \ hehe / . lepas keluar dari sunway tu pergi makan nasi kandar . balek rumah rehat .
p/s : first time !

1 ✿:

anys nadhilah said...

seronok nyaaaww hnatu bonceng :)