14 August 2011

My Girl - DVD


Assalammualaikum
habis jugak la akhirnya cerita My Girl tu . saya pinjam DVD kawan saya . ada empat keping . satu keping punya lama . dalam empat jam ada la . saya habiskan dua hari saja . tu pon tidur lewat . walaupon cerita nih dah lama tayang dekat tv , saya masih tak jemu-jemu . \ hehe / . sebab saya suka cerita tu . memang best . sampaikan ibu saya berleter . \ haha / . dua hari muka saya asyik depan tv saja . alaa , dua hari saja pon . \ hehe /

tengok yang DVD banyak yang tak potong . kalau tengok dekat tv , banyak yang potong . naseb baik DVD tu tak sekat-sekat . kalau tak , ganggu saja . adek saya pon kacau jugak . nyibuk nak tengok cerita hantu karak tu .saya dapat DVD nih lepas exam . kalau dapat time exam mesti dah tak peduli dengan buku . \ hehe / . so , sabar saja la nak tengok .