24 August 2011

day 7 - Your hobbies


Assalammualaikum
internet buat hal dari petang tadi . saya tak tawu la kenapa . guna wifi , satu rumah tak ada . tunggu punya tunggu . tak jugak okayy . bila saya biar baru dapat . n_n . sampai malam baru okayy . lepas dah okayy tu elektrik pulak putus . T_T ! rasanya sebab jentera langgar tiang apa entah petang tadi .

gelap gelita . naseb baik tak hangat . sebab petang tadi hujan . saya dengan adek-adek keluar pergi duduk depan rumah . tengok jiran main mercun . lepas tu masuk rumah , bukak lappy tengok movie . nak bukak internet tak boleh . lebih kurang 2 jam baru ada elektrik . 

berbalik kepada tajuk , sekarang saya nak sambung challange .

hobbi pertama saya baca novel . tu memang kegemaran saya . kalau bosan sangat , satu novel , satu hari saya boleh habiskan . novel tu mesti la jalan cerita dia best , tu yang boleh baca sampai habes . hobbi kedua saya melayari internet . hee . tapi kadang-kadang blogging pon bosan jugak kalau tak ada cerita . ketiga , tengok youtube tak pon tengok cerita korean .


1 ✿:

syazwani ab said...

aaaaaaaaaaaaaaaa.
hobi kita samalahhh. lagi2 youtube tu, tengk citer korea semua kat situ sampai dapat gelaran 'ratu youtube'. haha