20 August 2011

day 3 - Your favourite song


Assalammualaikum
kalau bab lagu ni , saya tak suka lagu jiwang-jiwang . tak pon lagu lama yang zaman tok nenek moyang . memang tak suka dengar . lepas tu lagu rock yang jerit sampai nak terputus urat suara . \ haha / . please la ! sakit telinga dengar lagu rock macam tu . bawah ni saya list kan lagu yang saya suka . walaupon lagu tu dah lama ada .

  • Anberlin - Inevitable 
  • Owl City - Fireflies 
  • Lady Antebellum - Need You Now 
  • BoB ft Hayley Williams - Airplane 

takat tu saja la saya senaraikan . 

2 comments:

Hane3s said...

Yay ! Sokong kamu ! Saya pun x suka lagu jiwang =w="
Try cuba dngr lagu ni plak.. :)

Auburn-Perfect Two

My favourite O.O

Nurhafizah Mohd Noor said...

@Hane3s ok . i'll try . hehe