27 August 2011

day 10 - Describe your blog


Assalammualaikum

  • orang yang comment tanya pasal tutorial tu ada sesetengah saya akan jawab , dan ada yang saya tak nak jawab .
  • sebelum post sesuatu entry , saya suka letak gambar terlebih dahulu . gambar tu kebanyakkan photograpy dari tumblr .
  • saya tak suka letak gambar saya sendiri dalam blog . cuma kadang-kadang kalau rasa mood nak letak tu saya letak la .
  • setiap hari akan ada 1 atau lebih yang follow blog ni .
  • blog ni belum pernah dimaki hamun \ alhamdulilah / . harap-harap tak ada la .
  • readers bukan setakat members saja , cikgu pon ada 
  • pernah jumpak blogger ni buat blog dia nak sama macam saya . terfikir-fikir , cantik ye blog saya sampai ada yang tiru ?
  • suka letak lagu instrumental sejak kebelakangan ni . 
  • nak bukak blog ni lebih elok kalau guna firefox 
  • wajah blog akan bertukar bila saya rasa jemu .
okayy . cukop la setakat 10 saja .