01 August 2011

day 1 - Introduce Yourself


Assalammualaikum .
rasanya dah banyak kali challange tanya pasal berkaitan dengan perkenal diri . tapi tak mengapa . saya tetap nak cerita jugak \ keke /

nama penuh saya Nurhafizah Binti Mohd \ tertulis mcm dalam ic / . berumur enam belaih tahun . masih muda lagi . \ hihi / . lahir pada 28 Januari 1995 , aquarius . saya lahir dekat Kedah . dan dibesarkan dekat Pulau Pinang . apa-apa pon utagha jugak la . tapi adek-adek saya semua lahir dekat pulau pinang . sebelah seberang perai okayy . ayah saya orang asal kedah . ibu saya asal siam . saya ada 3 orang adek \ semua boys / . saya anak perempuan tunggal . \ nak keluar cukop susah ! / . saya suka makan mee goreng , nasi ayam , & nasi goreng ikan masin . \ hehe / . suka minum air soya , tebu & laici . hobi saya , bace novel , blogging . cita-cita ? \ ahh ! setakat nih penolong akauntan / hihi . seorang yang simple , mempunya gigi siung , tinggi 153 & berat 53 . suka warna biru , putih , purple . saya single .

aliran yang saya kena ambek akaun . memang kena paksa T_T . tapi lama-kelamaan dah okayy . heee . subject yang saya kena ambek bahasa melayu , pendidikan islam , matematik , inggeris , sejarah , sains , prinsip akaun , matematik tambahan & perdagangan . subject math saya pon kadang-kadang turun naik . nih tambahkan pulak nak kena ambek math tambahan tu .

saya nih minat la jugak kpop . tapi tak la sampai gila-gila tu . saya minat tapi tak la adore terlebih-lebih . saya kurang sikit dengan hiburan nih , tapi tak bermakna saya tak tahu .  tapi twilight saya suka . \ boleh dikatakan semua saya tahu / hihi .

saya suka orang yang suka buat lawak , rajen tolong orang , hormati orang , ikhlas buat ssuatu . hihi . tak suka dengan perokok , suka ponteng kelas , melapak tak henti-henti , sosial terlebih , penipu .

kalau nak tawu lagi tengok > sini < tak pon dekat > sini < haaa . dekat > sini < pon ada . hehe \pilih jea/


No comments: