21 August 2011

buang lemak


Assalammualaikum
bilik saya dalam proses membuang benda yang tak berguna . macam-macam ada . menyemak betol  barang-barang tu . tambah-tambah bawah katil bilik saya tu . bila dah buang rasa okay sikit . walaupon ada bawah katil dan saya tak nampak barang-barang tu , saya tetap rasa menyemak . \ haha / . bila dah keluarkan barang tu dari bilik saya baru rasa selesa .

barang-barang saya yang hilang tu jumpak balik . sebab tergolong dalam barang bawah katil tu . mana nak nampak . macam sarang tikus tak pon sarang tebuan pon ada .

lepas tu ayah saya pasang rak kaca dekat dinding . macam mana rak kaca tu gantung pon saya tak tawu . yang saya tawu , nak letak apa ni dekat rak tu . \ hehe / . ada rak kaca tu cantik jugak . dekat bilik adek saya pon nak pasang . buat kerja-kerja macam tu memang boleh buang lemak weh .

7 comments:

luqman said...

huhu..mule2 tgk kat bloglist td ingat tajuk "buang emak"..ahahaha..

Budak Sepet :) said...

mesti cntek dah bilik pija :)

Wani said...

uuuuu.
semangat nak raya ni. huhuk

Nurhafizah Mohd Noor said...

@luqman buang emak , jd derhaka dh tu . haha

Nurhafizah Mohd Noor said...

@Budak Sepet :) dlm proses . hehe

Mr Lonely said...

walking here with a smile.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

Azuree said...

fewwittt bilik mesti lawa nanti :D