12 June 2011

Tutorial: Comment Moderation

Assalammualaikum . nih tutorial untuk Comment Moderation . ape tu ? meh sini aku terangkan apa yang aku tawu . bila orang comment entry korang , comment tu akan automatik naik dekat ruang comment kan . . tapi Comment Moderation tu tak macam tu . dia akan jadi macam picture bawah nih . comment tu kita boleh delete sebelum sampai dekat ruang comment . takpon cek dulu apa yang orang comment . paham ? hee



korang nak buadd ? ha . . tengok follow picture bawah nih yea .



4 comments:

cucu umie said...

ayie pernah bt tpy mcm leceh jer nak approve..so, ayie xltk pon comment moderation..huhu

Nurhafizah p i j a said...

klu auto , kdg2 ada yg xterbace bg yg comment byk la .

Azree said...

Lengkap!

Rajinnya..

:)

Acik Riotaro said...

mksh..
bwu nk cube..