30 June 2011

day #8 - pergaduhan paling terok yang pernah anda alami


Assalammualaikum .

gaduh ? ohh ! saya tidak suka sekali dengan perkataan tu . tapi dalam hidup saya pernah jugak berlaku dann rasanya tak la sampai tahap gila-gila . lagipun time tu masa kecik . #HAHA .

saya selalu bergaduh dengan sepupu saya . dan rasanya tu la paling teruk . haiyyaa . tarik rambut la , mengejek la , tumbuk-tumbuk la , semua ada la . kalau engat-engat balik , memang lawak la . haha . dah besar tak gaduh sangat . kalau gaduh biasa tu saya tak heran sangat . malas ah nak ambik berat pasal hal gaduh remeh-temeh nih . sebab nanti baek balik . hehe .

kalau dengan adik-adik tu ada la jugak . biasa ar tu . haha . sama-sma keras kepala . tapi yang mengalah saya saja kot ? #HAHA ! bak kata perpatah , air dicincang tak akan putus.

p/s : petang tadi tak boleh update . bad request !