21 April 2011

korean song - SS501


Assalammualaikum .

hari nih badan aku lesu sangat . sama la dengan kawan-kawan yang lain pon . mengeluh tak habis ! kemarin la start sakit lepas balik sekolah malam tu . pagi-pagi tu ada pra sukan . lari terus ! tak buat regangan apa dah . lepas tu , petang ada kawad . hentak kaki sampai nak tercabut kaki kalau boleh .

balik petang tu , rasa letih jea . dah malam tu . . mula la rasa lenguh-lenguh . tambah-tambah time bangun pagi tadi . rasa macam tak pegy sekolah jea . dah la aku pegy sekolah naik basikal . =.= ! nvm , 3 hri lagi baik la kot ~

malam nih , entah kenapa aku dengar sangat lagu korean . walaupun tak paham bahasa . hehe . nak dekat 10 buah lagu aku dengar . yang paling banyak lagu dari SS501 . siyes wehh , malam nih angin apa tah . tetiba jea dengar lagu korean , banyak la tu . selalunya 2 - 3 lagu jea aku dengar . nih , dah berganda ! haha .



p/s : http://dirikudrcinta.blogspot.com/2011/04/ingat-2-perkara-dan-lupa-2-perkara.html