06 April 2011

Kau Laksana Bulan

image : google


Assalammualaikum .

peminat-peminat novel mesti dah pernah bace novel nih kan ? aku jeh yang ketinggalan zaman . novel nih ada drama . drama nih pon dah pernah ditayangkan dekat tv2 ke tv2 entah lar .

nvm , hari isnin hari tu drama kau laksana bulan nih ditayang semula . aku tak pernah tahu pon cerita nih . then bila kawan2 aku bagitaw yang cerita nih best , baru aku tengok .

aku start tengok kemarin , episod 2 baru . haha . pelakon-pelakon cerita nih Ayu Raudhah , Zul Huzaimy , Fizo Omar & blalala ~ haha .

aku balik pukul 2.05 , sementara nak sampai rumah 2.20pm . tak sempat rehat lagi cerita tu dah mula . pukul 2.30 . tapi okelah , haha . balik2 tengok tv terus ! hehe .

2 comments:

Atiqah|Hamid said...

yup cerita nie..best!

Anonymous said...

Cerita ni memeang best cuma kurang publisisti maklum le tayang kat RTM tapi penangan zul huzaimy dan ayu raudah best ah