05 March 2011

Karangan Rumusan

Assalammualaikum wahai readers (= . hampir seminggu aku belajar karangan rumusan taw . sampai bermimpi ! haha . tak sangka betol ! aku masih engat apa yang aku mimpikan tu . nih mesti sebab seminggu otak aku ada rumusan . hehe . kemarin hari jumaat , pegy study subjek BM kat rumah saidatul . kakak dia praktikal cikgu bahasa melayu . . so , next week ada test . . pegy la rumah dia . nak belajar pasal rumusan lagi . bagi kertas itu , ini . lama jugak larh pegy sana . and diakhiri dengan minum teh . hihi ~ berbalik kepada mimpi . .

" ayah aku bawak aku & adik2 aku nih pegy mna ntah la (tak engat) tapi yang aku tahu , tempat tu besaq sangat , luas . macam airport ! kmi pegy sana sebab nak tengok mak aku kat situ . lepas tu , malam tu tidur kat tempat tu . lepas tu , malam tu , aku baru terengat yang isok tu ada exam bm . so , pagi2 lagi kami semua keluar dari tempat tu sebab nak hantar aku ke sekolah la kn sebab ada exam . gyla punya jem . dah la hujan . lepas tu , aku terpaksa jalan kaki sebab jem sangat . aku pecut gyla laju la . . sebab tak nak terlepas exam bm tu . sampai saja sekolah , exam dah start , aku nih punya la tkot ! naek kelas . . cikgu cakap tinggal lagi sikit jea masa . aku gelisah sampai nak nanges beb ~ haha . lepas tu , soklan yang first aku buat karangan rumusan ". karangan tu jea aku sempat buat ! " takat tu jealah aku engat ! haha .

No comments: